Tuesday 12 June 2012

Nallakarupan, Datuk Murad: Harta Anwar 3 Billion

Saya telah menulis berkenaan dengan isu sumber pendapatan Anwar Ibrahim yang dikatakan bernilai RM 3 Billion pada Oktober 20109. Saya tidak ingat adakah saudara Khairy Jamaludin telah membuat laporan Polis atau tidak berkenaan dengan isu tersebut. Namun pada ketika itu isu tersebut mungkin tidak terlalu penting dan didiamkan sahaja. Mungkin tidak cukup panas untuk diperkatakan. 

Tetapi hari ini, sahabat-sahabat blogger telah memainkan semula dendangan isu harta Anwar RM 3 Billion yang dikatakan disimpan di British Virgin Island...

Kenapa Virgin Island? Mungkin sebab selera Anwar pada yang virgin ni tinggi kot?

yang pastinya membuatkan Anwar tidak mampu duduk diam dengan pembongkaran demi pembongkaran, hinggakan kerana tidak tahan dengan desakan supaya Anwar mengisytiharkan hartanya. Beliau menuding jari pula kepada TS Muhyiddin Yassin atas isu picisan tentang bayaran sewa rumah. 

Berani atau tidak Anwar untuk mengisytiharkan harta? Mungkin tidak.. Bersumpah pun Anwar belum tentu berani inikan pulak nak mengisytiharkan harta. Jadi pujian patut diberikan kepada DS Najib yang berani bersumpah untuk menyatakan kebenaran..



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...