Tuesday 27 October 2009

Nizar OII!! EGM PAS : Motif Dendam???

Mungkin EGM Pas dah dibatalkan dan digantikan dengan satu mesyuarat khas ... tapi kenapa pulak tiba2 nak diadakan EGM sedangkan puas di beritakan kepada rakyat jelata bahawa PAS tidak ada keretakan mahupun perpecahan??

Siapa pula yang menjadi dalang dalam permainan ini?? adakah Anwar Ibrahim? atau Husam Musa yang tidak berpuas hati dengan kekalahan beliau kepada Nasharudin Mat Isa? atau pun Anuar Bakhri dan Khalid Samad???

Persoalan lagi kenapa pula Khalid Samad terlalu berdendam dengan Dr Hassan Ali... Adakah kerana Dr Hassan Ali telah mengambil tempat beliau sebagai Pesuruhjaya Pas Selangor??
Ada jugak orang mengkhabarkan kepada saya bahawa Husam sedang dilanda krisis akibat daripada kejadian menumbuk seorang tetamu semasa majlis hari raya Pas di Taman Melewar??? Dengar khabar juga kes ini dah dibawa ke dalam mesyuarat jawatankuasa Pas Pusat...
Walaupun Mahfuz Omar cuba menafikan berita tumbuk menumbuk ini dalam Sinar Harian 20.okt.09 yang lalu. Mahfuz cuba yang tidak pernah serik sekali lagi membohongi orang ramai. Beliau tahu cerita sebenar, kerana beliau telah bercakap dengan mangsa yang ditumbuk. Inilah dia sikap sebenar pemipin PAS yang menjual nama Islam tetapi mereka sendiri tidak mengamalkan cara hidup islam melainkan lakonon semata2.

Jadi macam mana pulak nasib Hadi Awang yang masih dalam dilema??? sama2 kita tunggu dan lihat

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...