Thursday 14 June 2012

PANASS!!: Straits Times Singapore Ditaja Bantai BN!!


Straits Times Singapura semacam tak senang duduk kalau tidak membantai kerajaan Barisan Nasional. Yang menjadi kehairanan, kenapa mereka beria-ia hendak menjatuhkan kerajaan Barisan Nasional. Tidak mungkin tanpa tusukan jarum sesiapa Straits Times dengan sendirinya menulis.. 

Singapura di bawah pimpinan PAP yang kita tahu telah meninggalkan khazanah bernilai mereka DAP untuk membawa Malaysian Malaysia tajaan mereka di Malaysia. Hubungan PAP dan DAP telah sedia kita maklum. PAP yang dari dulu berdendam dengan kerajaan Malaysia sejak pemerintahan Tunku Abdul Rahman pastinya akan melakukan apa sahaja demi mengusai Malaysia. 

Sekarang DAP yang bersetongkol bersama PKR dan PAS sedang cuba menyemai ideologi Malaysia Malaysia mereka tambahan kepimpinan Anwar sebagai Ketua Umum PKR yang bersifat Liberal amat disenangi oleh DAP. 

Melalui percantuman ini, DAP dan PKR dilihat mempunyai haluan yang sama meskipun jauh berbeza dengan PAS yang membawa Ideologi Politik Islam. Namun itu bukanlah satu masalah kerana golongan subversif DAP dan PKR bijak menyusup masuk menjadi parasit didalam PAS untuk menyuburkan dakyah mereka dan memecahbelahkan PAS agar meninggalkan Ideologi Politik Islam mereka. 

Singapore S T harbours the thoughts of rising political tsunami when race become the dominant issue in the upcoming general election.
  • Carolyn Hong believes that race issue has not faded in the minds of Malaysian politics.  
  • Political analyst Ong K M from UCSI (University College Sedaya International) elaborates in figures to convince her that Chinese supporters for BN are gradually dwindling, with a view of low percentage of these voters also come from urban areas.
  • Both of these race-chauvinist dominating newspaper whistlers hope that victory in the upcoming polls could be exploited by opposition if young Malay voters cast their swing votes from BN.
These race-chauvinists must reform their mindset that Malaysia's politic is far from those in Singapore.Singapore is a capitalistic society, whereas Malaysia is a socialistic monarchy.
H.S.

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...