Thursday 14 June 2012

2 Negeri Pakatan Haram UMUM Bubar DUN!!!

Selangor dan Pulau Pinang sebelum ini telah menyatakan pendirian akan membubarkan DUN masing-masing secara berasingan dengan pembubaran Parlimen. Namun tarikh pembubaran tersebut masih lagi menjadi teka-teki yang tidak terjawab sehingga ke hari ini.. 

Jadi apakah kesalahan DS Najib sekiranya beliau masih lagi menjadikan tarikh pembubaran Parlimen sebagai teka teki dan hanya akan mengumumkan pada masa yang beliau inginkan memandangkan itu adalah kelebihan yang ada pada beliau sebagai Perdana Menteri. 

Jika Kerajaan Pakatan Haram mempersoalkan kredibiliti dan integriti DS Najib kerana tidak mahu menghebahkan tarikh sebenar pilihansaya. Mengapakah mereka masih lagi menjadikan teka teki tarikh pembubaran DUN di Selangor dan Pulau Pinang. 

Justeru, saya  mendesak kepimpinan negeri Pulau Pinang dan Selangor, mengumumkan dengan segera tarikh sebenar DUN di negeri masing-masing akan dibubarkan supaya satu pilihanraya negeri dapat diadakan.

Kalau Pakatan Haram ini sendiri pun gemar bermain teka teki berhubung tarikh sebenar pembubaran DUN, kenapa nak dihairankan bila DS Najib juga menggunakan pendekatan yang sama. Lagipun, pada pandangan saya, ini bukan sangat tentang teka teki, ini tentang strategi dan kelebihan yang ada tapi tidak dipunyai oleh pihak musuh.

Ehem-ehemm: takut ke nak bubar DUN sendiri... Selangor Anwar dan kata BN Menang.. amacam ada bran?? 


View Article...






DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...