Wednesday 28 October 2009

PASrtiMilitan: Pas Takut Bayang2 Sendiri... Nafi Hak Ahli..


tahniah buat semua blogger umno yang telah berjaya membongkarkan kisah sebenar perpecahan dalam pas yang kini semakin parah dan berdarah.. pemimpin2 didalam pas ibarat sedang dikejar oleh bayang2 sendiri apabila mengaitkan cyber troopers atau yang kini saya gemarkan nama bar merekaUnit Media Baru...

dalam harakah daily 20 oktober.. idris ahmad seolah kecut perut bila UMB ini mula membuka pekong kerea yang dul kononya tidak pernah mengalami krisis dalaman.. hakikatnya pas kini telah berpecah kepada dua.. H1N1... (Hadi 1.. Nik (aziz) 1)..

mereka jug seolah cuba nak menutup pertemuan2 yagn telah dibuat kononnya ianya tdak pernah berlaku sama sekali.. padahal itulah yang sebenyarnya berlaku.. dan meminta ahli pas untuk memberikan ruang kepada jawatankuasa teringgi pas untuk menentukan hala tuju parti...

jika as betul demokrasi dan adil... kenapa tidak saja berikan hak kepada ahli untuk tentukan hala tuju parti... kenapa kepimpinan tertinggi pas cuba nak menafikan hak ahli pas untuk memilih pemimpin mereka melalui EGM sepert saranan Nik Aziz... ??

Pelik.. memang pelik.. pas yang kononya untuk semua... sekarang telah mula menafikan sedikit demi sedikit hak ahli... jika tiada kesalahan kenapa tidak diadakan EGM supaya dapat dijelaskan kepada ahli pas bukan dengan menuduh pihak ketiga merencanakan kepincangan dan perpecahan dalam pas... ADA TAKUT KAAA ABANGGG!!!

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...