Tuesday 6 April 2010

CIFU BABI: Anwar Sudah Terdesak Minta Perlindungan Dari Luar

Anwar Ibrahim dilihat semakin terdesak bila memohon perlindungan dan memaksa Ahli2 Parlimen Dunia untuk menekan kerajaan Malaysia menggugurkan pertuduhan liwat keatas beliau..

BANGKOK 2 Apr - Mesyuarat ke-122 Himpunan Ahli-ahli Parlimen Sedunia (IPU) di Bangkok hari ini sebulat suara mendedak kerajaan Malaysia menggugurkan pertuduhan liwat ke atas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berdasarkan kepada dua laporan perubatan yang menolak kemungkinan perbuatan tersebut berlaku.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di Bangkok, IPU berkata badan tersebut amat bimbang terhadap pertuduhan dan prosiding terhadap Anwar yang dianggap tercalar dan hampir sama dengan perbicaraan kes yang serupa pada 1998.

Mesyuarat IPU semalam yang menghimpun Ahli-ahli Parlimen dari 145 negara diseluruh dunia menyatakan bahawa Jawatankuasa Hak Asasi Ahli Parlimen akan melaporkan keputusan sebulat suara berhubung perbiacraan Anwar kepada Lembaga Pengelola IPU.

dengan fakta2 bohong anwar cuba menyogok Ahli2 Parlimen yang hadir untuk membela beliau. info yang saya dapat daripada AMK Melaka ini amat melucukan.. masakan tidak.. cuba bayangkan yang diliwat adalah Saiful Bukhari, yang memfailkan pertuduhan adalah Saiful Bukhari.. jadi celah mana pulak nak mintak kerajaan gugurkan pertuduhan... bukan kerajaan atau umno yang menuduh atau mendakwan beliau...

Nampak sangat si peliwat pengkhianat bangsa ni dah tak tentu arah, dah tak tahu yang mana satu nak dikendong.. habis semua cicir berterabur..

Yang saya difahamkan anwar dah tak boleh nak duduk diam.. tembelang dah pecah.. bermacam2 helah beliau cuba keluarkan demi menyelamatkan riwayat politik beliau... jadi mulalah beliau menyalak bak anjing kelaparan yang tengah tersepit menuduh kerajaan mempunyai hubungan dengan israel... tapi lupa beliau sendiri merupakan agen israel di malaysia dalam merosakan bukan sahaja ekonomi malahan sosio politik negara.

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...