Wednesday 4 April 2012

Pakatan Haram Double Standard Isu PTPTN

Pakatan haram ni tak habis2 nak tabur janji kosong dan buat statement yang masuk akal. berapa banyak janji yang mereka dah bagi pada rakyat tapi tertunai ke janji diorang?

sekarang dah nak buat janji baru, lebih kurang macam janji lama yang diberikan nafas baru.. tapi tak hairanlah sebab dah memang itu agenda utama diorang untuk tabur janji palsu. menghasut dan mensensasikan isu untuk menagih undi kasihan dari rakyat. 

Mansuhkan PTPTN!! itu laungan baru yang diorang desak kerajaan. tapi hairan. kenapa nak di mansuhkan PTPTN ni? bukan ke PTPTN membantu anak2 rakyat untuk sambung belajar? Mungkin anak2 diorang ramai yang pinjam PTPTN lepas tu tak nak bayar balik.. 

kenapa nak hebohkan PTPTN yang bukan dalam pegangan dan bidang kauasa mereka.. Ape kata kerajaan selangor yang diperintah Pakatan Haram mansuhkan yuran KUIS dan UNISEL.. mulakanlah dengan ape yang mereka ada kuasa... terus laksanakan tak payah nak berdolak dalih lagi.. ni asyik fikir nak menggapai bintang bulan matahari tapi yang kat depan mata pun tak boleh nak buat.. ape cer?

p.s: pinjaman ptptn jangan lupa nak bayar. ingatlah kat anak2 kita nanti nak belajar jugak

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

A.B.A.I : Asalkan Bukan Anwar Ibrahim

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...