Wednesday 4 April 2012

Syurga Di Tangan PAS?

PAS ditubuhkan dengan dasar untuk memperjuangkan Islam, berbeza dengan UMNO yang ditubuhkan dengan dasar untuk Agama (Islam), Bangsa dan Negara. dari awal penubuhan, pas membawa slogan Islam. membawa panji2 yang kononnya panji2 Islam. tetapi lupakan kita .. PAS hanyalah sebuah parti politik. parti politik yang berjuang untuk mendapatkan kuasa. kata mereka bila dapat kuasa maka boleh laksanakan apa yang diperjuangkan oleh mereka selama ini. 


Hari ini PAS dilihat lebih liberal berbeza dengan PAS terlibat dengan PAKATAN HARAM bersama ANWAR dan DAP Laknatullah. terbaru isu murtad bukanlah menjadi agenda untuk diperjuangkan walaupun murtad boleh mengancam institusi Islam. 

Akibat sekian lama bersekongkol untuk menjayakan dasar liberal dan konon mahu menyamatarafkan semua warganegara setelah terikut gaya politik DAP, akhirnya PAS secara terbuka mengisytiharkan dasar perjuangannya kini tidak lagi mempedulikan masalah murtad yang melanda segelintir orang Islam.

Bagi PAS, isu rasuah dan masalah pengundi hantu yang seringkali menghantui minda PAS jauh lebih utama jika nak dibandingkan dengan isu murtad. Maklum sajalah semenjak bertuhankan slogan 'negara berkebajikan', hal ehwal akidah umat hanya layak dipandang sepi dan dikesampingkan apatah lagi sensitiviti pengundi DAP lebih penting untuk difikirkan. KLIK


Mungkin kerana yang memperjuangkan Anti Murtad ini bukan dikalangan orang2 PAS. tetapi seorang pejuang Islam sejati yang telah ditendang keluar kerana mempertahankan Islam dan Aqidah umatnya. 





DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

A.B.A.I : Asalkan Bukan Anwar Ibrahim

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...