Wednesday 4 April 2012

Bersih 3.0: Muqadimah Alasan Kekalahan..

Sebenarnya akhir akhir ini pihak pakatan pembangkang membuat tindakan preamptive,mereka sedar pada PRU13 nanti kekalahan sudah pasti. Maka mereka mahukan membina persepsi dan alasan kononnya proses mengundi tidak bersih.

pakatan sebenarnya takut kepada bayang bayang sendiri,selama 4 tahun selepas PRU12 banyak pendedahan dan penyelewengan mereka didedahkan kepada umum, Sokongan kepada mereka pada PRU12 bukanlah bererti rakyat itu benar benar menyokong mereka. Sebaliknya ia hanyalah sebagai undi protes.

Perancangan Bersih 3.0 adalah sebahagian untuk justifikasi kononnya kemenangan BN pada PRU13 nanti melalui proses pengundian yang tidak telus dan penipuan.Mereka merancang lebih awal untuk membangkitkan dakyah bahawa kekalahan pakatan padan PRU13 disebabkan penipuan. Maka selepas itu satu perancangan untuk membuat revolusi oleh pengkhianat negara dihalalkan. Ini semua berlaku seperti mana yang dirancang oleh NDI,KAF dan IRI 3 NGO yang dibiayai sepenuhnya oleh pihak CIA dan Yahudi.

Sekiranya SPR tidak telus, masakan Pakatan Haram mampu untuk memenangi 5 negeri pada PRU12 yang lalu. Tapi macam biasa pembangkang tetap pembangkang. Bila satu demi satu penipuan dan pembohongan mereka dibongkarkan, mulalah mereka laksanakan dakyah-dakyah mereka untuk menyesatkan pengundi baru. 

Pakatatan Haram wajib sedar yang rakyat sudah nampak mereka tidak mampu untuk melaksanakan agenda memakmurkan negara. yang mereka tahu cuma mencari kesalahan dan mencipta kesalahan yang tidak wujud demi kepentingan politik mereka. 


ps: tak payah nak cari salah orang, beli cermin besar2 letak dekat rumah. suluh muka sendiri. tak payah nak harap seri lah sangat... kalau takde title Datuk Seri tu.. ntah tak berseri langsung muke tu.. 

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

A.B.A.I : Asalkan Bukan Anwar Ibrahim

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...