Wednesday 13 June 2012

BUKTI DAP SEMAKIN HARI SEMAKIN RACIST

RASAnya banyak BLOG sudah menyiarkan kenyataan PRESIDEN PPP ini.. Walaupun secara ZAHIRnya ramai orang Melayu/ISLAM khususnya dalam JATI, PERKASA dan UMNO (Golongan yang TIDAK diperDUNGUkan dek VIRUS 'New POLITICs') menyedari keBENARan KATA-KATA PRESIDEN PPP ini, mereka TIDAK menZAHIRkannya seperti mana dia sebut.. PRESIDEN PPP ini menyebut KISAH begini SELAMBA aje depan ahli-ahli PARTInya.. Sedangkan kalau mana-mana PEMIMPIN JATI, PERKASA atau UMNO menyebutkan KISAH yang SAMA, sudah PASTI akan diTUDUH sebagai RASIS, perKAUMan, 'ULTRA-Malay' dan lain-lain.. 

Kita pun SENGAJA untuk TIDAK mengULAS awal-awal apa yang diSEBUTkan oleh PRESIDEN PPP ini walaupun keBANYAKkan BLOG lain sudah pun berbuat demikian.. Kita sebenarnya hanya mahu meLIHAT RESPON terlebih dahulu terUTAMAnya oleh para PEMIMPIN DAP La'anatullah yang berKUASA di Pulau Pinang.. Kita jugak ingin meLIHAT REAKSI para 'AH BENG' peMAKAN BABI yang menyokong KUAT DAP La'anatullah dan AGENDAnya ini.. Setakat ini kita TIDAK terBACA pun mana-mana PEMIMPIN DAP La'anatullah atau pun para 'AH BENG' yang tampil menuduh PRESIDEN PPP ini RASIS, perKAUMan atau pun apa-apa..

Jadik, jelaslah di sini ada keBENARan di sebalik apa yang diperKATAkan oleh PRESIDEN PPP ini.. Dengan KATA lain, PRESIDEN PPP ini TIDAK berBOHONG dan sememangnya DAP La'anatullah dan para 'AH BENG' peMAKAN BABI yang menyokongnya sedang berUSAHA untuk meREALISASIkan apa yang dinyatakan ini.. Selepas meng'AH BENG'kan Pulau Pinang, DAP La'anatullah akan meng'AH BENG'kan pulak Perak, Selangor dan Melaka NAMPAKnya.. Apa yang sepatutnya menJADI keBIMBANGan oleh umat Melayu/ISLAM sebaliknya lebih diTAKUTi oleh PRESIDEN PPP yang TIDAK pun berCAKAP meWAKILi UMNO, PERKASA atau jauh sekali JATI!

Kenapa agaknya DAP La'anatullah atau pun mana-mana 'AH BENG' menuduh PRESIDEN PPP ini sebagai RASIS, perKAUMan atau pun 'ULTRA-India' seperti TUDUHan mereka terhadap TUN Dr. Mahathir, Datuk Ibrahim ALI, Datuk Hassan ALI atau pun Prof. Ridhuan Tee? Mungkinkah DAP La'anatullah atau pun para 'AH BENG' mengANGGAP PRESIDEN PPP ini dan mereka yang seKAUM dengannya lebih MUDAH diperBODOHkan berbanding umat Melayu/ISLAM yang MAJORITI? Untuk REKOD, anda boleh LIHAT sendiri bagaimana DAP La'anatullah dan para 'AH BENG' sememangnya mengHINA dan memandang RENDAH KAUM sebegini..

Memang sudah ada keSEDARan di kalangan mereka yang seKAUM dengan PRESIDEN PPP terhadap pengHINAan oleh DAP La'anatullah dan para 'AH BENG' terhadap mereka.. Malangnya, secara JUJUR kita ingin mengatakan bahawa mereka yang seKAUM dengan PRESIDEN PPP atau MIC atau IPF ini sebenarnya MUDAH aje diperMAINkan oleh DAP La'anatullah dan para 'AH BENG'.. Anda LIHAT sendiri bagaimana 'PANDIKUTTY' seperti PRESIDEN PKR pun boleh memperBODOHkan KAUM ini, apatah lagi DAP La'anatullah yang terang-terang memperGUNAkan para PEMIMPIN KAUM ini seperti di Perak dan Pulau Pinang?

Secara JUJURnya, selama ini mereka yang seKAUM dengan PRESIDEN PPP, MIC dan IPF wajar mengakui bahawa kePIMPINan Melayu/BUMIPUTERA di bawah UMNO/BN tersangat BAIK dan memberi RUANG seluas-luasnya kepada mereka.. Kalau TIDAK, masakan KAUM ini meLAHIRkan BILIONAIR kedua terKAYA di NEGARA ini? DAP La'anatullah dan para 'AH BENG' yang menyokongnya sudah lama berMAIN 'Filem TAMIL' dengan KAUM ini.. Anda LIHAT sendiri di Pulau Pinang, SIAPAkah yang meRUNTUHkan Kampung Buah PALA? Apakah PEMIMPIN KAUM ini di dalam DAP La'anatullah boleh berSUARA seperti para 'AH BENG'?


APA pun, yang patut mengambil BERAT kenyataan PRESIDEN PPP ini bukan KAUMnya sahaja sebaliknya umat Melayu/ISLAM.. TIDAK MALUkah seorang PEMIMPIN yang bukan Melayu/ISLAM menyuarakan tentang BAHAYA DAP La'anatullah yang cuba meng'AH BENG'kan NEGERI-NEGERI keSULTANan Melayu satu persatu? BENAK sangatkah para PEMIMPIN Melayu/ISLAM hingga TIDAK sedar ANCAMAN REJIM DAP La'anatullah dan para 'AH BENG' yang akan menJADIkan umat Melayu/ISLAM TIDAK berNEGARA? SERONOK sangat agaknya para PEMIMPIN UMNO diLALOKkan dek 'New POLITICs' dan POLITIK WANG?

Sumber: Tukang Dok Peghati



DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...