Tuesday 8 May 2012

MAJLIS FATWA KEBANGSAAN DISANGGAH, PENGHINAAN KETUA DHPP PERAK NI, MACAM MANA PULA?

Orang islam sekarang dah jadi semakin jahil. ulama' politik semakin menghalalkan perlakuan si kafir yang cuba mentafsirkan sendiri tentang islam. kemana pegi semua ulama' yang dianugerahkan ilmu oleh Allah untuk membawa manusia ke jalan yang benar dan diredhai Allah? Adalah ulama'2 sekarang dah lemah longlai kerana pangkat, harta dan kekayaan. yer lah balak berkoyan2.. pasir berlambak2 nak dikaut.. orang lain punya pasal dialah nak buat apa pun. 


Ketua DHPP Perak, Beh Heng Kin cuba mengajar orang Melayu di Baling pada 21 April lalu tentang Islam dan Abu Talib. Katanya, Abu Talib berjihad sebab nak menolong Islam walaupun sirah menyatakan, bantuan yang diberikan oleh Abu Talib kepada Nabi Muhammad s.a.w hanyalah kerana Nabi s.a.w adalah anak saudaranya dan bukan kerana Islam.

Dengan umpanan bacaan doa Nabi Musa a.s yang terdapat Surah Thoha ayat 25-28, Beh Heng Kin terus menyatakan, bacaan doanya itu AMAT MENAKUTKAN UMNO. Konon-kononnya bila dah fasih menghafal dan membaca doa, maka ia adalah lesen besar untuk memperlekeh dan menghina umat Islam yang lain. 
Beh Heng Kin secara kurang ajarnya cuba mempertikaikan KEIMANAN Hasan Ali, bekas Pesuruhjaya PAS Selangor yang telah dipecat kerana tidak sependapat dengan Azmin Ali, DAP dan PKR di Selangor. Hasan Ali giat berceramah di seluruh negara, mendedahkan tentang PARASIT dan perosak PAS yang cuba menjadikan parti itu sebagai sebuah sayap yang membenarkan kemungkaran dan kerosakan yang ingin dilakukan oleh DAP di Selangor.




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

A.B.A.I : Asalkan Bukan Anwar Ibrahim

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...