Thursday 14 June 2012

Gempar: Anwar Gugat Keselamatan Negara!!

Mungkin ini motif sebenar kenapa anwar beria sungguh mahu kerajaan memansuhkan ISA. Berselindung disebalik kata-kata manis yang kononnya ISA tidak adil dan sudah tidak releven lagi. Rupanya ada udang disebalik batu, ada agenda tersembunyi Anwar dalam memastikan laluan beliau sebagai Perdana Menteri tercapai. 

Pengkhianatan Datuk Seri Anwar Ibrahim semakin terserlah apabila Ketua Umum Pakatan Keadilan Rakyat (PKR) itu didakwa menjadikan Utan Kayu, Jakarta Timur, Indonesia sebagai lokasi merekrut barisan muda untuk dijadikan ‘gerila’ sebagai persiapan menentang kerajaan pimpinan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Difahamkan mereka ditanam dengan fahaman LIBERAL seperti yang dibawa oleh Anwar, termasuk pelbagai bidang kebudayaan dan keagamaan.

“Islam Liberal tidak sesuai di Malaysia apatah lagi perkara yang menjadi intipati Anwar menghalalkan apa yang diharamkan agama Islam yang berlandaskan al-Quran dan as-Sunnah perlu disekat.

“Saya memohon KDN pantau pergerakan mereka yang mahu ke Utan Kayu demi memastikan mahasiswa kita tidak terjerat dengan nafsu serakah Anwar,” katanya....

Pastikan KDN tidak boleh berdiam diri memandangkan pergerakan seumpama ini boleh menggugat keselamatan Negara. Jika dibiarkan berkemungkinan gerila-gerila yang dilatih ini akan menyusup masuk dan mula memecahbelah dan memporak-perandakan negara melalui serangan-serangan subversif mereka. 

Jangan sekadar BAGI AMARAN SAJA!!


Ehem-ehem: Nak tunggu kat mana Anwar nak launch Gerila2 ni... Mahfuz Bean launch kat mana pulak? heheh..




DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

No comments:

Post a Comment

OtherStory

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...